Kurs profesjonalnej komunikacji w przedsiębiorstwie

DLA KOGO KURS JEST PRZEZNACZONY?

Szkolenie przygotowuje Uczestnika/czkę pod względem praktycznym i teoretycznym z zakresu profesjonalnej komunikacji w przedsiębiorstwie, a także umożliwia (w cenie kursu) uzyskanie kwalifikacji i certyfikatu pozwalających na wykonywanie zawodu.

JAKI JEST CZAS TRWANIA KURSU?

30 godzin

JAKI JEST TRYB KURSU?

Szkolenie może zostać przeprowadzone w trybach: stacjonarnym wieczorowym/dziennym; e-learningowym; hybrydowym (połączeniu trybu stacjonarnego i e-learningowego). Tryb kursu dostosowany jest do programu szkolenia i potrzeb Uczestnika.

SYLABUS

  • Ukazanie problematyki sytuacji w której komunikacja zawodzi.
  • Bariery w procesie wymiany informacji i sposoby ich przezwyciężania:
    – nasze wewnętrzne bariery,
    – bariery wewnątrz organizacji.
  • Cel komunikacji i jego znaczenie w realizacji zadań:
    – wypracowanie standardu komunikacji: „obserwacja – analiza – planowanie – działanie”,
    – cele organizacji a cele osobiste w komunikacji,
    – przekaz informacji a wpływ na pracę współpracowników,
    – spojrzenie całościowe na proces komunikacji.
  • Odpowiedzialność w komunikacji:
    – techniki „dbałości” w komunikacji – ćwiczenie: „przekonaj mnie”,
    – pytania (obciążone kryterium porażki ≠ kryterium sukcesu),
    – informacja a interpretacja w komunikacji,
    – „Twoje myślenie to twoje słowa” – komunikaty pro-aktywne i reaktywne.
  • Techniki poprawy skuteczności komunikacyjnej w praktyce:
    – dopasowanie technik do celu komunikacji,
    – dopasowanie własnego stylu komunikacji do rozmówcy,
    – komunikowanie swojego stanowiska i opinii,
    – komunikacja wprost czy nie wprost,
    – przeciwdziałanie filtrowaniu informacji na zasadzie „oczywista oczywistość”.
  • Komunikacja niewerbalna – wyraz postaw i emocji:
    – pierwsze, drugie i trzecie wrażenie,
    – spójność komunikatów,
    – odzwierciedlanie i interpretacja sygnałów niewerbalnych.
  •  Opracowanie dobrych praktyk komunikacyjnych- wypracowanie zasad skutecznej komunikacji z klientem wewnętrznym i zewnętrznym.

CZY PO UKOŃCZENIU KURSU MOŻNA UZYSKAĆ CERTYFIKAT? 

CERTYFIKAT I ZAŚWIADCZENIE

  • EVDC (European Vocational Development Certificate), wydawany przez
    Research and Development Centre ltd, United Kingdom.
  • Zaświadczenie wydawane przez KIRG.
  • Egzamin: TAK (2 ostatnie godziny szkolenia, w tym powtórzenie materiału i przygotowanie).

.

JAK MOGĘ ZAPISAĆ SIĘ NA SZKOLENIE?

  • Zapraszamy do kontaktu: 512 276 835 (telefonicznie); centrum(at)szkolen.pl (mailowo)
  • Zapisy także przez Facebook:  http://fb.com/portal.szkolen
  • Zobacz termin tego szkolenia/kursu na stronie